Hej!
Mitt namn är Camilla Åsterlund, vilket inte är särskilt typiskt för efternamn, Finland. Du förstår, jag är tvåspråkig. Jag talar både svenska och finska, och jag vet inte riktigt om jag gillar mig själv som en svensk eller en finländare. 

Min mamma heter Siv, och han är verkligen lång och vacker. Min far, sade Sid gång att mor var ibland en modell. Låter det snurrigt? Fortfarande dåligt för den bild du får när du inser att familjen tillhör därför Siv mor, far, Sid, äldre syster Erika, och bror Erik. Men Sid och Siv? Är det bara ett dumt namn på en kombination? Jag hade redan bytt namn Linnea.

Erika har ärvts från mamman ser ut, och jag ... Tja, jag är porträttlik min far, Usch! Jag vill inte visa mannen, det gör jag verkligen. Varför är jag förbannat denna fulhet? Men en bra sak om det här är. Jag är en mor och fars favorit! Gissa bara arg det är av någon Erika eller Erik! Jag är glad, jag resten.